مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 00:052020-04-05دانش

پیشنهاد بازنگری دروس عمومی دانشگاهی با تأکید بر فرهنگ و ادب ایران اسلامی


استادیار دانشگاه شهرکرد با تأکید بر آنکه در بحران کرونا شاهد شرّی هستیم که خیری درون خود نهفته دارد، پیشنهاد کرد: بعد از این دوران دروس عمومی دانشگاهی با رویکرد توجه به فرهنگ و ادب ایران اسلامی به منظور تقویت هویت بازنگری شده، - استادیار دانشگاه شهرکرد با تأکید بر آنکه در بحران کرونا شاهد شرّی هستیم که خیری درون خود نهفته دارد، پیشنهاد کرد: بعد از این دوران دروس عمومی دانشگاهی با رویکرد توجه به فرهنگ و ادب ایران اسلامی به منظور تقویت هویت بازنگری شده، ارائه و رشته های جدید دانشگاهی بینارشته ای برای پر کردن شکاف بین علوم تخصصی و پیوند دیدگاه های آفاقی و انفسی راه اندازی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرانک کبیری با نگارش یادداشتی با عنوان از برکات کرونا ، به پویش #علمی_شو کرسی یونسکو در ترویج علم پیوست.

در این یادداشت آمده است: مدتی است که گفتگوهای زیادی درباره همه گیری کرونا صورت گرفته و تلاش های فراوانی هم برای مهار و درمان آن انجام شده و اظهارنظرهای مختلفی هم با رویکردهای گوناگون پیرامون آن ارائه شده است.

به نظر می رسد ما شاهد شرّی هستیم که خیری درون خود نهفته دارد.

در متون کهن فرهنگ و ادب ایران، نحوه پایان دادن به ستم، خودخواهی، غرور و زیاده خواهی فرعون اینگونه شرح داده شده که: خداوند نیش پشه را تیغ قهر دشمنان گرداند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بازنگری دروس عمومی دانشگاهی با تأکید بر فرهنگ و ادب ایران اسلامی

پیشنهاد بازنگری دروس عمومی دانشگاهی با تأکید بر فرهنگ و ادب ایران اسلامی