مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-05بين الملل

روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های روسی مستقر در سوریه روز یکشنبه تجهیزاتی نظامی را به دو منطقه منبج و عین العرب در شرق استان حلب در شمال سوریه فرستادند، - یک مقام نیرو های دموکراتیک سوریه گفت که روسیه طبق تمایل این گروه ده ها دستگاه خودروی زرهی و نفربر را برای مقابله با عملیات احتمالی ترکیه در استان حلب به شرق این منطقه فرستاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیرو های روسی مستقر در سوریه روز یکشنبه تجهیزاتی نظامی را به دو منطقه منبج و عین العرب در شرق استان حلب در شمال سوریه فرستادند، دو منطقه ای که تحت کنترل مشترک نیرو های دموکراتیک سوریه و نیرو های دولتی سوریه قرار دارد.

پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع محلی گزارش داد: ده ها خودروی زرهی و نفربر های روسیه به منبج و عین العرب رسیدند تا حضور خود را در نزدیکی مرز های ترکیه تقویت کنند.

یک مقام نظامی نزدیک به نیرو های دموکراتیک سوریه گفت: هدف از رسیدن این تجهیزات نظامی روسیه تقویت مواضع ارتش سوریه و روسیه در نزدیکی مناطق نفوذ ترکیه است به خصوص که حرف و حدیث ها از تصمیم آنکارا برای انجام یک عملیات نظامی در این منطقه حکایت دارد.

وی رسیدن تجهیزات نظامی روسیه به این دو منطقه را با اطلاع نیرو های دموکراتیک سوریه و تمایل آن دانست و گفت: این تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد

روسیه ده ها خودرو زرهی به شرق حلب ارسال کرد