مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:062020-04-05پزشكي

تلفات جاده ای غرب خراسان رضوی کاهش یافت


مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: طی این مدت که طرح سلامت نوروزی به اجرا در آمد 135 ماموریت مربوط به حوادث جاده ای در این شهرستانها انجام شد.

مسلم فائق نیا افزود: در مجموع ماموریت های مربوط به حوادث رانندگی جاده ای غرب خراسان رضوی به 362 مصدوم خدمات امدادی ارائه شد و آمار مصدومان تصادفات نسبت به مدت مشابه پارسال 436 نفر کمتر بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت اجرای این طرح، ماموریت های شهری اورژانس سبزوار 133 مورد و ماموریت های روستایی نیز 94 مورد بوده است.

مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از آغاز طرح سلامت نوروزی 264 بیمار به وسیله عوامل اورژانس به مراکز درمانی مراجعه کردند و 96 بیمار نیز در محل درمان شدند.

فائق نیا افزود: کاهش چشمگیر حوادث و تلفات رانندگی در نوروز امسال بی سابقه است که علت آن شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

28 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 30 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات درمانی ارایه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات جاده ای غرب خراسان رضوی کاهش یافت

تلفات جاده ای غرب خراسان رضوی کاهش یافت