مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:262020-04-06اقتصادي

تدوین دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حبیب الله طاهرخانی در مورد آخرین وضعیت مسکن ملی در شهر های جدید گفت: پالایش ثبت نام کنندگان مسکن ملی در شهر های جدید که در مرحله دوم انجام شده بود، - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به واحد های مسکن ملی که به شیوه مشارکتی احداث می شوند به صورت پیش فروش عرضه خواهند شد گفت: دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی در حال تدوین نهایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو حبیب الله طاهرخانی در مورد آخرین وضعیت مسکن ملی در شهر های جدید گفت: پالایش ثبت نام کنندگان مسکن ملی در شهر های جدید که در مرحله دوم انجام شده بود، آغاز شده و به محض نهایی شدن متقاضیان به بانک مسکن معرفی خواهند شد.

وی افزود: دو مدل در شهر های جدید برای مسکن ملی دنبال می شود که یک روش آن به شیوه ثبت نام از متقاضیان با دارا بودن چهار شرط از قبل اعلام شده می باشد و یک مدل هم به روش مشارکتی است که این روز ها در حال پالایش ثبت نام کنندگان هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر های جدید در پاسخ به این سوال که آیا در شهر های جدید برای طرح اقدام ملی مسکن پروژه ای آغاز به ساخت کرده است اظهار داشت: برای برخی از پروژه های مسکن ملی در شهر های جدید زمین ها مشخص و حتی برخی پیمانکاران نیز به کار گرفته شده اند بطوریکه در شهر جدید بهارستان در اصفهان با انجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی

تدوین دستورالعمل پیش فروش مسکن ملی