مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-06سياسي

نیاز وزارت بهداشت به اقلام بهداشتی را برطرف خواهیم کرد


بیمارستان هایی که به الکل و ماسک نیاز دارند نیازهای خودشان را به مجموعه سپاه اعلام کنند و ما با برنامه ریزی که داریم این وسایل را در خدمت آنها قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبداللهی معاون سلامت، بهداشت و دفاع زیستی سپاه پاسداران با حضور در مراسم آغاز به کار توزیع 150 هزار بطری محلول ضدعفونی کننده که توسط شرکت دانش بنیان HNT راه اندازی شده و توسط سپاه پاسداران و به صورت رایگان در سطح کشور توزیع می شود گفت: 500 هزار بطری محلول ضد عفونی کننده که توسط این شرکت دانش بنیان تولید شده در بیمارستان های مختلف کشور توسط مجموعه سپاه پاسداران توزیع شده است و در روزهای آینده 500 هزار بسته الکل دیگر نیز تولید خواهیم داشت تا نیاز بیمارستان ها را به الکل برطرف کنیم.

وی افزود: از طرف دیگر خط تولید ماسک N95 و 99N در روزهای آینده روزانه 250 هزار عدد تولید خواهد شد و به شکل رایگان در اختیار کادر پزشکی و مراکز درمانی کشور قرار خواهد گرفت.

وی همچنین گفت: بیمارستان هایی که احتمالاً به الکل و ماسک نیاز دارند می توانند نیازهای خودشان را به مجموعه سپاه اعلام کنند و ما با برنامه ریزی که داریم این وسایل را در خدمت مدافعین خط اول مبارزه با کرونا قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز وزارت بهداشت به اقلام بهداشتی را برطرف خواهیم کرد

نیاز وزارت بهداشت به اقلام بهداشتی را برطرف خواهیم کرد