مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:002020-04-06اقتصادي

23پروژه در زمینه تحقق شعارجهش تولید در آذربایجان غربی اجرا می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تحقق شعار سال جهش تولید 23 پروژه و برنامه عملیاتی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی در این خصوص اظهارکرد: این سازمان در سال جهش تولید با تنظیم و اجرای برنامه های تخصصی و ویژه در قالب 7 محور ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اقدام به تعریف پروژه های مهم و اولویت دار جهت تحقق این محورها کرده است.

وی ادامه داد: در این زمینه تعداد 23 پروژه و برنامه عملیاتی در بخش های مختلف تعریف شده تا با پیگیری و اجرای این طرح ها زمینه تحقق حداکثری محورهای جهش تولید فراهم شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده سازمان در سال رونق تولید، تعداد هزار و 970 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 56 هزار و 316 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شد که زمینه اشتغال 54 هزار و 453 نفر را در پی داشت.

بابایی گفت: براساس برنامه از پیش تعیین شده سازمان در سال رونق تولید، تعداد هزار و 970 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از 56 هزار و 316 میلیارد ریال در سطح استان اجرا شد که زمینه اشتغال 54 هزار و 453 نفر فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23پروژه در زمینه تحقق شعارجهش تولید در آذربایجان غربی اجرا می شود

23پروژه در زمینه تحقق شعارجهش تولید در آذربایجان غربی اجرا می شود