مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-06سياسي

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!


جنگ بیولوژیک بعدی، از خلال رجزخوانی های هالیوود و اخبار درز کرده سرویس های اطلاعاتی و امنیتی غربی، یک جنگ بیولوژیک اعصاب و روان، جنگی با تبدیل انسانها به زامبی و هیولاهای جنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد عبداللهی در یادداشتی نوشت: رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی خود با توجه به شدت گرفتن دشمنی های استکبار و احتمال جنگ بیولوژیک ویروس کرونا، به موضوع اتحاد دشمنان انسی و جنی در مبارزه با پیامبران اشاره داشتند.

ایشان فرمودند: هم دشمنان جنّی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم کمک هم می کنند؛ سیستم های اطّلاعاتیِ خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری می کنند .

اشاره ای که به شدت جنجالی شد و یک بار دیگر جنگ انبیا خصوصا حضرت سلیمان با لشکر اجنه و شیاطین و جنگ آخرالزمان را به خاطرها آورد.

البته در این میان بعضی از غربگرایان و براندازان با طعنه خود را به بی خبری زدند و جمهوری اسلامی را متهم به خلق دشمن و آن هم دشمنان تخیلی و توهمی کردند و آن را به استهزا گرفتند.

اما در خود غرب، به دشمنان جنی چگونه نگاه می شود؟ اصلا غربی ها موجودی به نام جن یا اشباح و.

را باور دارند؟ بدان می خندند یا از آن می ترسند؟ اصلا از آنها فیلمی ساخته اند؟ کتابی نوشته اند؟ سازمان های اطلاعاتی و امنیتی آمریکا و اروپا چه نسبتی با این موجودات دارند؟ و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!

جنگ بیولوژیک بعدی و دشمنان جنی؟!