مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:002020-04-06سياسي

توزیع 10 هزار بسته ماسک رایگان در حاشیه شهر ملایر


به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان 10 هزار بسته ماسک رایگان و بسته های حمایتی در مناطق حاشیه شهر ملایر و درب منازل تحویل اهالی منطقه شد.

- ایسنا/همدان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان 10 هزار بسته ماسک رایگان و بسته های حمایتی در مناطق حاشیه شهر ملایر و درب منازل تحویل اهالی منطقه شد.

فرماندار ویژه ملایر در حاشیه توزیع ماسک رایگان، بسته های حمایتی و بازدید از تیم های ضدعفونی و گندزدایی، گفت: با همکاری دادستان عمومی و انقلاب ملایر، سپاه ناحیه ملایر، بسیج، اداره صنعت، معدن و تجارت، اوقاف و امور خیریه، هیئت اندیشه ورزان جوان و کارشناسان فرمانداری 10 هزار بسته ماسک رایگان و بسته های حمایتی در ملایر تحویل مردم داده شد.

قدرت الله ولدی افزود: شش اکیپ مختلف با همکاری شهرداری ملایر، بسیج و شبکه بهداشت و درمان هر شب به طور مستمر در حال گندزدایی و ضدعفونی شهر ملایر هستند.

وی با بیان اینکه مردم با فرهنگ شهرستان همراهی خوبی به ویژه در روز 13 فروردین داشتند که قابل تقدیر است، اظهار کرد: از همکاری نیروی انتظامی، پلیس راهور، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت که در پنج نقطه شهرستان کنترل و نظارت خوبی بر ورود خودروهای غیر بومی به ملایر دارند، قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 10 هزار بسته ماسک رایگان در حاشیه شهر ملایر

توزیع 10 هزار بسته ماسک رایگان در حاشیه شهر ملایر