مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-06سياسي

دانشگاه اردکان مجازی شد


رییس دانشگاه اردکان با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز آموزشی با توجه به تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، از عزم جدی این دانشگاه در تامین زیرساخت های لازم و ضروری جهت ارائه آموزش های مجازی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه اردکان با اشاره به تداوم تعطیلی مراکز آموزشی با توجه به تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، از عزم جدی این دانشگاه در تامین زیرساخت های لازم و ضروری جهت ارائه آموزش های مجازی خبر داد.

فاطمه بهجتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اردکان در سال 1399 که به صورت مجازی برگزار شد، تصریح کرد: اقدامات و فعالیت های حوزه معاونت امور آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در راه اندازی و بهره برداری از سامانه اختصاصی آموزش مجازی این دانشگاه، قابل ستایش است.

وی در این رابطه ابراز کرد: حقیقتاً کار بزرگی در این مدت کوتاه صورت گرفته و با رصد مداومی که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه های دانشگاه های مختلف در زمینه آموزش غیر حضوری به عمل می آورد، می توانیم با افتخار اعلام کنیم که در رده دانشگاه های هم تراز خود، جزو برترین ها هستیم.

این مسئول با اشاره به عزم جدی دانشگاه اردکان در تأمین زیرساخت های لازم در زمینه آموزش مجازی، آن را یک سرمایه گذاری در بخش آموزش خواند و گفت: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اردکان مجازی شد

دانشگاه اردکان مجازی شد