مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06پزشكي

ثبت قریب 3800 تماس تلفنی با خط مشاوره بهزیستی یزد همزمان با شیوع کرونا


مدیر کل بهزیستی استان یزد با اعلام ثبت سه هزار و 789 مورد تماس تلفنی با خط 1480 بهزیستی استان یزد همزمان با شیوع کرونا، گفت: از این تعداد تماس گرفته شده 250 تماس در خصوص اضطراب و استرس ناشی از کرونا بوده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل بهزیستی استان یزد با اعلام ثبت سه هزار و 789 مورد تماس تلفنی با خط 1480 بهزیستی استان یزد همزمان با شیوع کرونا، گفت: از این تعداد تماس گرفته شده 250 تماس در خصوص اضطراب و استرس ناشی از کرونا بوده است.

دکتر علی محمد عطابخش با اشاره به این که همزمان با شیوع کرونا ویروس در کشور شاهد افزایش اضطراب و استرس های روانی ناشی از آن در بین عموم مردم هستیم، اظهار کرد: در همین راستا مشاوران و روانشناسان بهزیستی استان یزد همه روزه از 8 تا 24 ، اقدام به پاسخگویی و مشاوره تلفنی می کنند.

وی حمایت های روانی- اجتماعی از خانواده ها و رسیدگی به سلامت روان اجتماعی جامعه در بحران ایجاد شده را رسالت بهزیستی دانست و گفت: بهزیستی در کنار مراقبتهای بهداشتی برای حفاظت جسم از کروناویروس، حمایت های روانی- اجتماعی و ارتقا سلامت روان جامعه یکی از رسالت های بهزیستی در وضعیت کنونی کشور است.

مدیر کل بهزیستی استان یزد افزود: در همین راستا خط 1480 بهزیستی در سه شیفت همه روزه حتی ایام تعطیل نیز خدمات مشاوره ای می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت قریب 3800 تماس تلفنی با خط مشاوره بهزیستی یزد همزمان با شیوع کرونا

ثبت قریب 3800 تماس تلفنی با خط مشاوره بهزیستی یزد همزمان با شیوع کرونا