مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06سياسي

برنامه ریزی «پسا کرونا» در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا؛ غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در مراسم معارفه معاونان این سازمان؛ آثار و تبعات شیوع ویروس کرونا در فعالیت حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طولانی مدت برشمرد و بر لزوم بازنگری مجموعه برنامه های سال 99 در حوزه های منابع، اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

وی با اشاره به اقدامات و تلاشهای صورت گرفته برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش؛ از تلاش های شبانه روزی شورای سلامت کیش و کمیته های مربوطه درحوزه های مختلف تجلیل کرد.

در این مراسم ناصر آخوندی که قبلا در سمت معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد فعالیت می کرد، به عنوان معاون توسعه مدیریت، سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت گردشگری، علی مقدس زاده سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و ملک بهمن شیردل به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان منطقه آزاد کیش معرفی شدند.

در ادامه این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص نقش و اهمیت بخشها و معاونتهای این سازمان گفت: حوزه معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت های امور مجامع، تامین منابع سازمان، تهاتر و پشتیبانی از تمام حوزه های سازمان منطقه آزاد کیش را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی «پسا کرونا» در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت

برنامه ریزی «پسا کرونا» در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت