مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:552020-04-06پزشكي

کنترل ویروس کرونا در آسایشگاه سالمندان کهریزک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بیست و چهارم اسفند ماه بود که مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در جمع خبرنگاران مرکز نگهداری سالمندان کهریزک را یکی از نقاط حساس و بحرانی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

روز هفتم فروردین ماه نیز محمدرضا صوفی نژاد مدیرعامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک از ابتلای 155 مددجوی این آسایشگاه به ویروس کرونا و جان باختن پنج نفر از مبتلایان به این ویروس خبر داد.

انتشار این اخبار از طریق رسانه باعث حساسیت مسئولان و همچنین بازار داغ شایعات در مورد تعداد مبتلایان و آمار جانباختگان بخصوص در فضای مجازی شد.

تاکیدات استاندار تهران و فرمانداری ویژه شهرستان مبنی بر رسیدگی به اوضاع مددجویان آسایشگاه موجب شد از اولین روزهای شیوع ویروس کارگروه ویژه ای با همکار دانشگاه علوم پزشکی کشور برای رصد و مقابله با شیوع ویروس کرونا ایجاد شود.

3 دستگاه ونتیلاتور به آسایشگاه کهریزک اختصاص یافت معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران روز (یکشنبه) در جلسه بررسی وضعیت و اقدامات صورت گرفته در آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته 3 دستگاه ونتیلاتور (ریه مصنوعی) و یکدستگاه رادیولوژی پرتابل به آسایشگاه خیریه کهریزک از سوی وزارت بهداشت اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ویروس کرونا در آسایشگاه سالمندان کهریزک

کنترل ویروس کرونا در آسایشگاه سالمندان کهریزک