مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:062020-04-06اجتماعي

روند دفن پسماندها در اردبیل بهداشتی و مورد تأیید نیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: روند دفن و دفع پسماندها شهرستان اردبیل باید اصولی و بهداشتی باشد و روند فعلی مرکز پسماند مورد تأیید سازمان محیط زیست استان اردبیل نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سعید شهند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ضرورت و وظیفه ذاتی سازمان محیط زیست به اتفاق مسؤولان از محل دفن دائم پسماندهای شهرستان اردبیل بازدید کردیم که اشکالات و مواردی در محل دفن رویت شد که به استحضار شهردار اردبیل رسید.

وی افزود: امروز کارگروه پسماند شهرستان به ریاست فرماندار شهرستان اردبیل برگزار شد و موارد هشت گانه که بررسی و تدوین شده بود در جلسه مطرح و تحویل مسؤولان شد و مقررگردید شهرداری اردبیل در طی زمان بندی مشخص نسب به دفع بهداشتی زباله ها و پسماندها اقدام کند و موضوع فوق به طور کامل رفع شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل تصریح کرد: در دفن پسماند دو روش داریم که یک روش آن، دفن اصولی و بهداشتی است که از پسماندها تولیدی در صنایع و انرژی زایی استفاده شود که تأکید ویژه اداره محیط زیست استان اردبیل مبنی بر دفن بهداشتی و اصولی است.

شهند گفت: طی گفت وگویی که با شهردار اردبیل انجام شد، تأکید داشتیم که روند دفن باید اصولی و بهداشتی باشد و مرکز دفن پسماندهای شهرستان اردبیل باید ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند دفن پسماندها در اردبیل بهداشتی و مورد تأیید نیست

روند دفن پسماندها در اردبیل بهداشتی و مورد تأیید نیست