مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-06سياسي

چگونه با جهش تولید می توان زمینه ظهور را فراهم کرد؟


مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم مطرح کرد: با جهش در تولید اقتصاد کشور از وابستگی رها می شود و مستحکم و پایدار خواهد شد؛ در چنین شرایطی می توان زمینه و تمهیدات را برای ظهور فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه تجلی طاها ویژه دهه مهدویت، با موضوع جهش تولید، اقتصاد و آمادگی برای ظهور در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم روانه آنتن رادیو گفت و گو شد.

حجت الاسلام مجتبی کلباسی در آغاز اظهار کرد: زمانی که موضوع انتظار مطرح می شود اذهان به سوی بحث ها و موضوعات معرفتی روانه می شوند و این موضوع را گوشزد می کند که باید از نظر فکری، اعتقادی و تبلیغاتی برای ظهور آماده شویم.

وی افزود: در این میان، فکرها کمتر به سمت مسائل اقتصادی متمایل می شود اما واقعیت امر این است که هیچ تحول مهم و اساسی در جامعه همچون زمینه سازی برای ظهور، بدون عرصه های اقتصادی و ملاحظات آن ممکن نیست.

مدیر مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه فرد منتظر نباید تک بعدی باشد، عنوان کرد: انتظار صرفاً به این معنا نیست که ما یک تفکر هم راستا با آن داشته باشیم و عمل ما مسیر متفاوتی را طی کند.

به معنای دیگر یک فرد باید در بخش های مختلف علی الخصوص در حوزه اقتصادی، تمهیدات و اقداماتی را انجام دهد تا بتوان او را م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با جهش تولید می توان زمینه ظهور را فراهم کرد؟

چگونه با جهش تولید می توان زمینه ظهور را فراهم کرد؟