مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-06سياسي

طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده های نیازمند در قم اجرا می شود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح «نذر زندگی» در قم خبر داد و گفت: خیرین در این طرح می توانند با اهدای کمک های خود خانواده های کم برخوردار را حمایت کنند.

- قم - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای طرح نذر زندگی در قم خبر داد و گفت: خیرین در این طرح می توانند با اهدای کمک های خود خانواده های کم برخوردار را حمایت کنند.

محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اجرای طرح فرشتگان رحمت با مشارکت خیرین و همکاری داوطلبان همزمان با اعیاد شعبانیه در قم، افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها از اهداف جمعیت هلال احمر است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در جامعه خانواده های بیماران کرونایی و صعب العلاج در طرح فرشتگان رحمت تحت پوشش قرار گرفتند، بیان کرد: به منظور اجرای این طرح 500 وعده غذای گرم به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) میان خانواده های بیماران کرونایی و بیماران صعب العلاج به ارزش 70 میلیون ریال توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه خیرین نقش مؤثری در خدمت رسانی به ویژه در شرایط موجود جامعه دارند، افزود: متأسفانه مشکلات خانواده های برخی از بیماران برای تهیه اقلام معیشتی و تغذیه ای بیشتر شده است که خیرین می تواند در اجرای طرح نذر زندگی با اهدای کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده های نیازمند در قم اجرا می شود

طرح «نذر زندگی» برای کمک به خانواده های نیازمند در قم اجرا می شود