مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:362020-04-06فناوري

نامه جهرمی به رییس جمهور برای آزادسازی فرکانس از صدا و سیما


وزیر ارتباطات از ارسال نامه ای به رییس جمهور برای درخواست باز پس گیری فضای فرکانسی 700 و 800 مگاهرتز از سازمان صدا و سیما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد آذری جهرمی در لایو اینستاگرام با اشاره به نیازمندی کشور به افزایش ظرفیت شبکه موبایل، اظهار داشت: در صورتی که منابع فرکانسی را دریافت کنیم، کیفیت اینترنت موبایل افزایش می یابد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه از روز 18 اسفندماه سال 98 کشور وارد بهمن ترافیک شبکه اینترنت شد، گفت: طراحی شبکه تلفن همراه برای ترافیک روزانه 7.

5 پتابابت پیش بینی شده بود که این عدد در تاریخ 18 اسفند برای هر اپراتور به ترافیک حدود 6.

8 پتابایت رسید.

وی با بیان اینکه متوسط سرعت نسل 4 موبایل می توانست حدود 15 مگابیت بر ثانیه باشد، افزود: از 18 تا 28 اسفندماه 98 اپراتورهای موبایل ظرفیت شبکه را افزایش دادند و هم اکنون ظرفیت شبکه موبایل از متوسط روزانه 7.

5 پتابایت به 11.

2 پتابایت رسیده است.

با این وجود به دلیل افزایش میزان مصرف کاربران، در صورتی که منابع فرکانسی در اختیار داشته باشیم می توانیم این ظرفیت را افزایش دهیم.

جهرمی ادامه داد: در این ایام و برای مختل نشدن شبکه موبایل، بخشی از فرکانس سایر اپراتورها و سایر بهره برداران را آزادسازی و در اختیار اپراتورهای موبایل قرار دادیم و از اپراتورهای بین المللی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جهرمی به رییس جمهور برای آزادسازی فرکانس از صدا و سیما

نامه جهرمی به رییس جمهور برای آزادسازی فرکانس از صدا و سیما