مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:402020-04-06اقتصادي

اختصاص بسته حمایت معیشتی به 5000 راننده تاکسی در همدان


مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، - مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان خبر داد اختصاص بسته حمایت معیشتی به 5000 راننده تاکسی در همدان ایسنا/همدان مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان گفت: رانندگان تاکسی همدان برای واریز بسته حمایت معیشتی و تسهیلات دو میلیون تومانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

میلاد کریمی با بیان اینکه از روزهای نخستین شیوع کروناویروس آموزش لازم برای ضدعفونی خودروهای حمل و نقل عمومی در همدان انجام شد، اظهار کرد: بیش از 1000 لیتر مواد ضدعفونی کننده بین رانندگان تاکسی همدان توزیع شد.

وی افزود: در چندین نوبت ضدعفونی کامل تاکسی های ون در کارواش انجام و مهر ضدعفونی شد در این تاکسی ها الصاق می شد.

کریمی با بیان اینکه از اولین روز فروردین ماه امسال، تنها 20 درصد از ظرفیت تاکسیرانی همدان در حال فعالیت هستند و به طور مداوم ضدعفونی می شوند، یادآور شد: تاکسی های ون نیز تا 30 فروردین از فعالیت منع شده اند.

وی درباره حمایت مالی از رانندگان تاکسی همدان، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری اتحادیه سراسری، لیست اسامی 400 هزار راننده تاکسی در کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته حمایت معیشتی به 5000 راننده تاکسی در همدان

اختصاص بسته حمایت معیشتی به 5000 راننده تاکسی در همدان