مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06سياسي

ادامه عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی گتوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا گروه های مردمی شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و روستاهای شهرستان به صورت خودجوش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به میدان آمدند و در کنار دیگر ادارات، نهادها، دستگاه های اجرایی و گروه های جهادی عملیات ضدعفونی و گندزدایی و دیگر اقدامات پیشگیرانه را انجام دادند.

امام جمعه گتوند در نشست با ستاد مردمی مبارزه با کرونا با قدردانی از اقدامات این ستاد و دیگر گروه های جهادی در راستای ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی گفت: این ستاد با تلفیقی از سنین متفاوت جوان و میانسال و با همتی بلند و با انگیزه فرای تصور پای کار آمدند و فعالیت می کنند.

حجت الاسلام اسماعیل اسدپور افزود: ستاد مردمی مبارزه با کرونا در شهر گتوند با یک برنامه ریزی دقیق و استفاده از 12 تیم بدون در نظر گرفتن جناح های سیاسی فعالیت می کند که جای قدردانی دارد.

وی اظهارداشت: امید است با هماهنگی و اتحاد همه گروه ها و اقشار، ریشه ویروس کرونا از منطقه، سرزمین و جامعه بشری کنده شود.

دبیر ستاد مردمی مقابله با کرونا گتوند نیز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات ضد عفونی و گندزدایی معابر، خیابان ها و اماکن عمومی از سوی نیروهای این ستاد گفت: وظیفه انسانی داریم که به مردم کمک و در راستای سلامتی آنها تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی گتوند

ادامه عملیات ضدعفونی معابر و اماکن عمومی گتوند