مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06پزشكي

ارائه بیش از سه هزار مشاوره کارشناسان بهزیستی یزد در مورد کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی یزد، علی محمد عطابخش با اشاره به اینکه همزمان با شیوع کرونا شاهد افزایش اضطراب و استرس های روانی ناشی از آن در برخی مردم هستیم،افزود: به همین منظور مشاوران و روانشناسان بهزیستی همه روزه از هشت صبح تا ساعت 24 شب اقدام به پاسخگویی و مشاوره تلفنی می کنند.

وی یکی از رسالت بهزیستی را در کنار مراقبت های بهداشتی برای حفاظت جسم از کرونا ، حمایت های روانی، اجتماعی و ارتقا سلامت روان جامعه ذکر کرد.

مدیرکل بهزیستی یزد اظهار کرد: شیوه های مواجهه فردی با تنش های روانی ناشی از کرونا، مدیریت استرس و کنترل هیجان از جمله مواردی است که مشاوران بهزیستی از طریق آن تماس گیرندگان را راهنمایی ا با آرامش روان بیشتر روزهای قرنطینه را طی کنند.

عطابخش با بیان اینکه تماس با تلفن یادشده در 10 شهرستان استان امکان پذیر است گفت: در بحران ایجاد شده فعلی مراکز مشاوره تخصصی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان ها از جمله میبد فعال شد و خدمات مشاوره تلفنی ارائه می دهد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه خود ارزیابی روانشناختی کرونا توسط بهزیستی کشور افزود: این سامانه به نشانی http://corona.

behzisti.

ir/ به منظور پیشگیری از آسیب های روانی ـ اجتماعی ناشی از بحران اقدام به غربالگری اضطراب و استرس ناشی از آن کرد و سپس توصیه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از سه هزار مشاوره کارشناسان بهزیستی یزد در مورد کرونا

ارائه بیش از سه هزار مشاوره کارشناسان بهزیستی یزد در مورد کرونا