مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06فناوري

فضای مجازی شمشیر دولبه ی بحران کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا فضای مجازی تا حدی در زندگی ها جریان یافته که به جرات می توان گفت روزهای خانه نشینی کرونا بدون این فضای هیجان انگیز بسیار سخت است، تصور اینکه در خانه ماندن را با یک گوشی قدیمی که فقط قابلیت تماس و پیامک دارد سر کنیم به یک کابوس خنده دار شباهت دارد.

در عصر کنونی آنقدر فضای مجازی در زندگی ها رخنه کرده که انکار آن امری به دور از منطق و ساده لوحانه است و شاید دیگر وقت آن رسیده نام دیگری برای آن پیدا کرد چرا که هر روز که می گذرد دنیای مجازی ها مجسم تر شده و تاثیر آن بر زندگی مردم عینی تر می شود.

امروزه ارتباط رسانه ای نظیر فیس بوک، تلگرام و اینستاگرام عامل مهمی در افزایش استقبال عمومی از گوشی تلفن همراه شده اند و کاربران بسیاری از این بسترها برای ابراز علاقه، شادی، ناراحتی، اندوه و البته مسایل روز دنیا استفاده و ساعت ها را با گردش در پیچ و خم کانال ها و صفحات زندگی می گذرانند.

یکی از اصلی ترین کاربرد این فضاها امروز به انتشار اخبار، تصاویر، مطالب و فیلم های مرتبط با کرونا است که بدون شک تاکنون میلیون ها بار گردش و بیننده داشته ، محیطی که همانند یک شمشیر دولبه عمل کرده چرا که برخی فعالان آن با انتشار مطالب منطقی و تحلیل گرانه مردم را آگاه و آرام کرده اند و برخی نیز بدون تحقیق در مورد یک مطلب و بازنشر آن حاصلی جز افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی شمشیر دولبه ی بحران کرونا

فضای مجازی شمشیر دولبه ی بحران کرونا