مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:562020-04-06پزشكي

خدمات مشاوره غیر حضوری در البرز نیاز به تقویت دارد


سالار قاسمی روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، از سوی مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوندالبرز، بستر خدمات مشاوره غیرحضوری فراهم آمد به گونه ای که تا کنون بیش از 500 خدمات مشاوره ای با محوریت کاهش استرس ناشی از بیماری کرونا ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح خدمات رایگان غیرحضوری مشاوره ویژه کرونا دراین استان با هدف برخورداری خانوده ها ازخدمات مشاوره دراین شرایط حساس اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ارائه این خدمات درکاهش استرس، حفظ بهداشت روانی وارائه راهکارها و تکنیک های کاهش استرس به افراد نیازمند به خدمات مشاوره ای تاثیرگذار است، یادآورشد: استرس موجب کاهش سطح ایمنی بدن در مقابله با بیماری می شود لذا حفظ آرامش درشرایط بحرانی به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا ازاهمیت بالایی برخورداراست.

وی بیان داشت : دراین طرح استانی مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده پیوند نواحی یک، سه و چهار کرج و ساوجبلاغ مشارکت دارند که همواره بر موضوع مهم پیشگیری و مشارکت درطرح فاصله گذاری اجتماعی در بیماری کرونا را به خانواده ها در تماس های تلفنی که گرفته می شود را یادآوری می کنند.

قاسمی تصریح کرد: تا کنون این مشاوران مجرب به مراجعان غیرحضوری در زمینه اضطراب بیماری، وسواس فکری، مشکلات خوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره غیر حضوری در البرز نیاز به تقویت دارد

خدمات مشاوره غیر حضوری در البرز نیاز به تقویت دارد