مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:002020-04-06اجتماعي

پایش مستمر سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا در پی تغسیل متوفیانِ مبتلا به کرونا


معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر دغدغه ما درست کار کردن سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا (س) است که برای این منظور پایش مستمری را از این مجموعه خواهیم داشت.

- معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران تاکید کرد: در حال حاضر دغدغه ما درست کار کردن سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا (س) است که برای این منظور پایش مستمری را از این مجموعه خواهیم داشت.

محمد رستگاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بهشت زهرای تهران مجهز به تصفیه خانه است، اظهار کرد: اداره محیط زیست استان تهران با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان بر عملکرد این تصفیه خانه نظارت می کند.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران با بیان اینکه دغدغه ما درست کار کردن سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا (س) در ایام شیوع ویروس کرونا است، تصریح کرد: اداره محیط زیست استان تهران پایش های دقیق و مشخصی را برای نظارت بر عملکرد تصفیه خانه این مجموعه دارد.

رستگاری با تاکید بر اینکه پساب مجموعه بهشت زهرا (س) مستقیم به تصفیه خانه وارد و بلافاصله ضدعفونی سپس خارج می شود، گفت: روز گذشته (17 فروردین ماه) اداره محیط زیست استان تهران عملکرد تصفیه خانه و خروجی آن را مورد بررسی قرار داد که خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مستمر سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا در پی تغسیل متوفیانِ مبتلا به کرونا

پایش مستمر سیستم تصفیه خانه بهشت زهرا در پی تغسیل متوفیانِ مبتلا به کرونا