مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-06پزشكي

تولید 15 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید 15 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور شد.

- یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز فعال در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید 15 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور شد.

ابوالفضل حاتمی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: شرکت ما در زمینه تولید محصولات آزمایشگاهی، دارویی و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد و پس از شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم کشور به محصولات ضدعفونی کننده، تولید ژل و محلول ضد عفونی کننده متناسب با نیاز روز جامعه به سبد تولیدات شرکت ما اضافه شد.

وی تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده را از جمله این محصولات نام برد و ادامه داد: با تایید وزارت بهداشت و با مذاکراتی که با صندوق نوآوری و شکوفایی انجام شد توانستیم با تسهیلاتی که از سوی این صندوق در اختیار ما گذاشته شد اقدام به تولید آنها کنیم.

حاتمی میزان تسهیلات دریافتی از این صندوق را 8 میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: این تسهیلات را برای تهیه مواد اولیه و سرمایه در گردش شرکت از ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 15 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان

تولید 15 هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی کننده از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان