مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-06سياسي

برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از اجرای برنامه های مجازی فرهنگی به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در استان خبر داد.

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، به نقش مهم خانواده در ترویج فرهنگ انتظار اشاره کرد و افزود: نهادینه شدن فرهنگ انتظار در خانواده موجب پویایی و بالندگی آن می شود و قطعا  آثار بسیار ارزشمندی در حوزه اجتماعی هم دارد.

وی با تبریک فرا رسیدن ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های خانوادگی در این شرایط کشور ، اظهار کرد: مهم ترین و اثرگذارترین پایگاه اجتماعی در جامعه خانواده است و باید از این پایگاه اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ انتظار بهره گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ضرورت ترویج و تبلیغ فرهنگ انتظار و مهدویت در جامعه، افزود: امروز نقش جمهوری اسلامی در پرچم داری از این فرهنگ در جهان بر هیچ کس پوشیده نیست و قطعا باید برای رشد و پویایی جامعه با ترویج و تبلیغ این فرهنگ تلاش کرد.

این مسؤول با اشاره به آثار و برکات فرهنگ انتظار در خانواده و نقش آن در حوزه های تعلیم و تربیت فرزندان ، تصریح کرد: خانواده به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های دینی تربیتی است که نسبت به دیگر پایگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی

برگزاری جشن های نیمه شعبان در فضای مجازی