مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:162020-04-06بين الملل

دوترته یک ماه حقوقش را به مبارزه با کرونا در فیلیپین اختصاص داد


سخنگوی دفتر ریاست جمهوری فیلیپین اعلام کرد، رییس جمهوری این کشور حقوق یک ماه خود را به مبارزه با کروناویروس اختصاص داده است.

- سخنگوی دفتر ریاست جمهوری فیلیپین اعلام کرد، رییس جمهوری این کشور حقوق یک ماه خود را به مبارزه با کروناویروس اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، چند روز پیش، رودریگو دوترته، رییس جمهوری فیلیپین اظهار کرد، به پلیس و ارتش کشورش دستور کشتن آن دسته از کسانی را داده است که ممنوعیت های مربوط به خارج نشدن از خانه با هدف مقابله با کرونا را زیر پا می گذارند.

سالوادور پانلو، سخنگوی دوترته در بیانیه ای اعلام کرد، رییس جمهوری فیلیپین حقوق یک ماه خود را برای کمک به حل بحران شیوع کرونا در کشورش اختصاص می دهد.

او اضافه کرد که به غیر از رییس جمهوری، تعداد زیادی از اعضای کابینه دولت وی نیز متعهد به کاهش 75 درصد از حقوق ماهانه خود در فاصله آوریل تا دسامبر سال جاری با هدف اختصاص آن به این منظور شده اند.

پانلو عنوان کرد: عده ای دیگر از مقامات هم داوطلبانه خواستار کسر از حقوقشان در تمام دوران وضعیت اضطراری مربوط به بیماری با هدف همبستگی با هموطنان و کمک به تلاش های دولت برای متوقف ساختن شیوع کرونا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوترته یک ماه حقوقش را به مبارزه با کرونا در فیلیپین اختصاص داد

دوترته یک ماه حقوقش را به مبارزه با کرونا در فیلیپین اختصاص داد