مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:172020-04-06سياسي

لزوم توجه جدی به جهش تولیدات فرهنگی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال 99 مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: همه ساله رهبر معظم انقلاب، متناسب با شرایط کلی حاکم بر کشور، سال را به نامی مزین می کنند تا این مهم بتواند در سرلوحه برنامه ریزی های مسؤولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1399 به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری عنوان کرد: با توجه به تشدید مشکلات اقتصادی در سال های گذشته، رهبر انقلاب همواره نام سال ها را اقتصادی انتخاب کرده اند، پس از انتخاب نام رونق تولید برای سال 98، ایشان نام سال 99 را با تدبیر و دوراندیشی به نام سال جهش تولید نام گذاری کردند و این نشان می دهد که معظم له اولویت های اساسی نظام اسلامی را بیش از سایر مسؤولان تشخیص می دهند.

حجت الاسلام انصاری راد، کم توجهی در حوزه جهش تولید یا تولید فراگیر را یکی از نگرانی ها و چالش های پیش روی حوزه اقتصاد در کشور توصیف کرد و افزود: برای رسیدن به این موضوع مهم که مورد اهتمام جدی رهبری نظام است می بایست مردم و مسؤولان بیش از پیش از خود اهتمام نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تبیین شعار سال به عنوان مهمترین مؤلفه در سال جدید را نیازمند اطلاع رسانی دقیق عنوان کرد و یادآور شد: نقش کارشناسان اقتصادی، فرهیختگان و هیئت های اندیشه ورز جامعه نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه جدی به جهش تولیدات فرهنگی

لزوم توجه جدی به جهش تولیدات فرهنگی