مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 07:262020-04-06پزشكي

1900 بسته بهداشتی به کارکنان شبکه بهداشت شاهرود اهدا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سولماز میرزا محمدی ظهر دوشنبه ضمن بیان اینکه یک هزار و 900 بسته بهداشتی به کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها، مراکز بهداشت ی، اورژانس 115 و بیماران خاص این شهرستان اهدا شد، اظهار داشت: 100 هزار ماسک سه لایه، 25 هزار ماسک N95 و 700 بسته دستکش معاینه برای مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه 150 گالن 20 لیتری، 400 نیم لیتری و هزار گالن 120 لیتری محلول ضدعفونی کننده نیز تاکنون در اختیار این مراکز قرارگرفته است، افزود: با توجه به اینکه کارکنان شبکه بهداشت و درمان در شرایط کنونی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و باید از این افراد و خانواده های آنان حمایت شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بیان کرد: این دسته از همکاران به دلیل مشغله بسیار قطعاً فرصت کافی برای تأمین این اقلام بهداشتی را ندارند به همین سبب تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی در راستای قدردانی از زحمات کم نظیر کارکنان شبکه بهداشت و درمان شاهرود انجام شد.

میرزامحمدی با تأکید بر اینکه مراکز درمانی نسبت به مراکز سرپایی در اولویت قرار دارند، اضافه کرد: معاونت غذا و دارو از اسفند در نخستین گام تأمین ملزومات حفاظت فردی پزشکان و پرستاران را که در تماس مستقیم با بیماران هستند در دستور کار قرارداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1900 بسته بهداشتی به کارکنان شبکه بهداشت شاهرود اهدا شد

1900 بسته بهداشتی به کارکنان شبکه بهداشت شاهرود اهدا شد