مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:002020-04-06سياسي

علم و عمل در اجرای پروژه های دانشگاهی اردبیل تلفیق می شود


پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه های استان با اقدامی جهادی در حال انجام بوده و این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه محقق اردبیلی افزود: همه پروژه های هدف گذاری شده در این دانشگاه از جمله خوابگاه، دانشکده فنی، کشاورزی و علوم انسانی، کتابخانه مرکزی دانشگاه، گلخانه تحقیقاتی، خوابگاه خیر ساز ویژه دانشجویان متأهل و استخر با اقدام جهادی در حال اجرا است.

وی با اشاره به آغاز اجرای یادمان شهدای گمنام این دانشگاه خواستار احداث این یادمان به شکل سرپوشیده و در مساحت بزرگ تر برای استفاده فرهنگی دانشجویان و اقشار مختلف مردم شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در صورت طراحی مناسب به شیوه نمایشگاه فرهنگی و نماز خانه این مکان می تواند فضایی مناسب برای حضور فرهنگی و مذهبی جوانان و دانشجویان باشد.

وی تأکید کرد: پروژه های عمرانی در دست اجرا در دانشگاه های استان با اقدامی جهادی در حال انجام بوده و این موضوع نشانگر تلفیق علم و عمل و حرکت در مسیر سازندگی است.

بهنام جو در ادامه از خوابگاه ویژه دانشجویان متأهل بازدید و از اقدامات خیران در این زمینه قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم و عمل در اجرای پروژه های دانشگاهی اردبیل تلفیق می شود

علم و عمل در اجرای پروژه های دانشگاهی اردبیل تلفیق می شود