مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06اقتصادي

صید برخی از آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع اعلام شد


رییس گروه امور صید شیلات هرمزگان گفت: مطابق برنامه ممنوعیت صید برخی آبزیان در آبهای هرمزگان، صید هامور ماهیان از اول فروردین تا پایان اردیبهشت ماه 99ممنوع اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهاره هرمزی گفت: براساس این تقویم، صید ماهی حلوا سیاه و شوریده نیز از ابتدای اردیبهشت تا پایان خردادماه سال جاری در صیدگاه های استان ممنوع اعلام شده است.

هرمزی افزود: همچنین زمان ممنوعیت صید ماهی حلوا سفید در سال های اخیر با توجه به تغییرات آب و هوایی و اقلیمی و اظهار نظرهای جامعه صیادی، به 15 فروردین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تغییر یافته است.

وی اظهارداشت: صید میش ماهیان از 15 مرداد تا پایان شهریور ماه سال آینده، روش مشتا هم از 16 فرودین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری و صید میگو در طول سال به جز فصل صید (اوایل مهر تا پایان آبان ماه) ممنوع است.

رییس گروه امور صید شیلات هرمزگان بیان کرد: همه ساله با توجه به فصل تخم ریزی آبزیان به ویژه گونه های ارزشمند در فصل بهار، نسبت به اعلام زمان ممنوعیت صید اقدام و اطلاع رسانی می شود.

هرمزگان 32 هزار صیاد دارد که با استفاده از چهار هزار و 500 فروند شناور و پشتیبانی 22 بندر صیادی مشغول به فعالیت هستند و این امر بیانگر نقش مهم شیلات در معیشت مردم استان برای اشتغال ایجاد شده حوزه آبزی پروری و صنایع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید برخی از آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع اعلام شد

صید برخی از آبزیان در آبهای هرمزگان ممنوع اعلام شد