مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-06پزشكي

آماده باش 1000 نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه


رضا منصوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه علاوه بر پوشش رسانه ای فعالیت های مدافعان سلامت نسبت به تهیه و تکثیر توصیه ها و نکات بهداشتی مورد نظر اساتید گروه عفونی و پخش در شبکه استانی اقدام کرده است.

وی از تهیه و تدوین کلیپ های آموزشی در حوزه پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا در فضای مجازی خبر داد و افزود: همچنین 280 نیروی بسیجی جهت غربالگری سلامت خانواده ها به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه معرفی شدند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هماهنگی های لازم با 23 نفر از پزشکان عمومی و متخصص جهت پاسخگویی به تماس های مردمی از طریق سامانه 4030 انجام شده است.

توزیع 2000 بسته بهداشتی در مناطق کم برخوردار منصوری گفت: ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در کانون های تابعه و مناطق کمتر برخوردار به تعداد 2000 پک توزیع شده است.

وی از تشکیل ستاد مقابله با کرونا با محوریت بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: اعضای ستاد کرونا را پیشکسوتان، کارکنان، دانشجویان و بسیجیان خارج از مجموعه دانشگاه با توجه به تخصص خود تشکیل می دهد.

این مسئول تصریح کرد: اردوگاه توحید در قالب نقاهتگاه بیماران کرونایی با ظرفیت 300 تخت و قابلیت ارتقا به 600 تخت تجهیز و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 1000 نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه

آماده باش 1000 نیروی بسیج جامعه پزشکی در کرمانشاه