مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-06حوادث

چهار فقره سرقت، 10 روز پس از آزادی از زندان همدان


سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: تیم گشت کلانتری 17 شهر مریانج در حین گشت زنی به یک نفر مشکوک شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی پلیس منتقل کرد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع توسط عوامل تجسس مشخص شد که این فرد به تازگی از زندان آزاد شده و چند فقره سرقت از باغ ها بعد از آزادی انجام داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: با بازبینی فیلم های به دست آمده از محل سرقت این موضوع برای پلیس محرز و با راهنمایی متهم از محل های سرقت بازبینی شد که مالباختگان نیز به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ باقری بیان داشت: سارق در بازجویی های فنی و پلیسی به نگهداری اموال سرقتی در منزلش اعتراف کرد که اموال مکشوفه با هماهنگی قضایی به مالباختگان بازگردانده شده و متهم به همراه پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کشف چهارکیلوگرم هرویین در همدان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: پس از کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های غربی به همدان دارند، بررسی موضوع در دستور کار کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی افزود: با اقدامات اطلاعاتی خودرو سواری متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن، چهار کیلوگرم هرویین با لفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار فقره سرقت، 10 روز پس از آزادی از زندان همدان

چهار فقره سرقت، 10 روز پس از آزادی از زندان همدان