مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-06سياسي

هیات اندیشه ورزان جوان ملایر در مسیر مقابله با کرونا


قدرت الله ولدی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی استاندار همدان با فرمانداران و هیات اندیشه ورزان جوان از طریق ویدیو کنفرانس اظهار داشت: اعضای هیات اندیشه ورزان جوان ملایر از زمان تشکیل تاکنون اقدامات خوبی داشتند و بازوی توانمندی برای مدیران هستند.

وی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، نسل جوان را سرمایه عظیم انسانی برای ساختن و آبادی آینده این مرز و بوم دانست و افزود: استفاده از اندیشه، فکر خلاق و نوآور آنها در پیشبرد اهداف و پیشرفت کشور نقش بسزایی دارد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به نقش ویژه و جایگاه مهم هیات اندیشه ورزان جوان به عنوان بازوی فکری و مشاوره ای برای مدیران و آغاز فعالیت این هیات از سال 97 در این شهرستان بیان کرد: در انتخابات سال 98، اعضای هیات اندیشه ورزان جوان ملایر بازوی هیات اجرایی انتخابات در این شهرستان بودند.

ولدی با بیان اینکه هیات اندیشه ورزان جوان ملایر در بحران کرونا نیز خدمات خوبی برای مهار این ویروس ارایه می دهند، راه اندازی کارگاه تولید ماسک شهید روحیان با ظرفیت تولید 15 هزار عدد ماسک در روز و تهیه و توزیع محلول دی اکسید کلر با حجم 500 لیتر و هزار و 200 عدد ژل ضدعفونی کننده در سطح شهر را از جمله اقدامات ارزشمند این هیات برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات اندیشه ورزان جوان ملایر در مسیر مقابله با کرونا

هیات اندیشه ورزان جوان ملایر در مسیر مقابله با کرونا