مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-06فرهنگي

علاقه تارانتینو به ساخت «لوک کیج» به عنوان دومین فیلمش


کوئنتین تارانتینو گفته است یکی از پروژه هایی که به آن فکر کرده فیلم «لوک کیج: قهرمان برای استخدام» از دنیای سینمایی مارول بوده است.

- کوئنتین تارانتینو گفته است یکی از پروژه هایی که به آن فکر کرده فیلم لوک کیج: قهرمان برای استخدام از دنیای سینمایی مارول بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندی وایر، لیست پروژه های ساخته نشده کوئنتین تارانتینو دالانی حیرت انگیز برای اکتشاف است و به نظر می رسد این کارگردان برنده جایزه اسکار، منبعی بی پایان از ایده ها در هر ژانر در ذهن دارد.

از برداشتی از مجموعه سفر ستاره ای گرفته تا قسمت سوم بیل را بکش و حتی یک فیلم جیمز باند، تارانتینو اشتیاق و ذوق بسیاری برای فیلمسازی دارد.

یکی از این پروژه ها که ممکن بود تبدیل به فیلم بعدی او شود ورود به دنیای سینمایی مارول با فیلم لوک کیج: قهرمان برای استخدام بود.

تارانتینو که همیشه علاقه مند تعریف کردن داستان هایی درباره قهرمان های سیاهپوست بوده می توانست انتخابی مناسب برای به تصویر کشیدن داستان نخستین ابرقهرمان سیاهپوست دنیای کمیک بوک ها در اوایل دهه هفتاد میلادی باشد.

او در واقع نخستین بار بعد از اکران فیلم سگ های آب انبار در سال 1992 به فکر ساختن اقتباس سینمایی لوک کیج افتاد و چنانکه در یکی از پادکست های ایمی شومر آشکار کرده، حتی در نظر داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقه تارانتینو به ساخت «لوک کیج» به عنوان دومین فیلمش

علاقه تارانتینو به ساخت «لوک کیج» به عنوان دومین فیلمش