مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:502020-04-06ورزشي

صادق زاده: قصد دارم دوباره در وزنه برداری معلولان وزنه بزنم


دارنده مدال برنز بازی های پارالمپیک ریو گفت: بعد از 2 سال دوری از وزنه برداری، امسال قصد دارم دوباره تمریناتم را با جدیت پبگیری و در بازی های پارالمپیک حضور پیدا کنم.

- دارنده مدال برنز بازی های پارالمپیک ریو گفت: بعد از 2 سال دوری از وزنه برداری، امسال قصد دارم دوباره تمریناتم را با جدیت پبگیری و در بازی های پارالمپیک حضور پیدا کنم.

علی صادق زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از مسابقات جهانی مکزیک که به دلیل پاره گی سینه سهمیه پارالمپیک توکیو را از دست دادم به مدت 2 سال از وزنه برداری دور بودم تا آسیب دیدگی ام بهبود پیدا کند.

وی گفت: سال گذشته تمرینات خود را با بدنسازی آغاز کردم تا کم کم بتوانم در انتخابی تیم ملی شرکت کنم تا دوباره عضو تیم ملی وزنه برداری معلولان شوم که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره تمریناتم متوقف شد.

البته در حال حاضر تمرینات بدنسازی خود را در منزل پیگیری می کنم تا شرایط از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد تا دوباره وزنه زدن را آغاز کنم.

وی پیرامون این پرسش که آیا شما از وزنه برداری معلولان خداحافظی نکرده بودید، تصریح کرد: بعد از این که پاره گی سینه ام با فیزیوتراپی و حمایت های فدراسیون پزشکی و ورزشی مرتفع شد به فدراسیون جانبازان و معلولان گفتم اگر مشکلی برای بازگشت دوباره من به وزنه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادق زاده: قصد دارم دوباره در وزنه برداری معلولان وزنه بزنم

صادق زاده: قصد دارم دوباره در وزنه برداری معلولان وزنه بزنم