مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-06سياسي

ایجاد فضای امن در «شاد» با همکاری برخی دانشگاه ها/ تماس با برخی خانواده ها


مجموعه اطلاعات آموزش و پرورش در سامانه سناد است و نمی خواهیم اطلاعات را در اختیار افراد قرار دهیم چراکه امنیت اطلاعات برای ما مهم است و با همکاری برخی دانشگاه ها برای این موضوع راه حل هایی اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه اظهار کرد: امیدوارم دوره آینده مجلس شورای اسلامی با شکوه پیش رود و برای عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران راهگشا باشد.

وی با بیان اینکه از همدلی ها اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات قدردانی می کنم، گفت: اعضای کمیسیون در شرایط دشوار و سخت به کمک آموزش و پرورش آمده اند و همواره نقطه اتکای ما در مجلس بوده اند و امیدوارم همچنان این همکاری ها استمرار پیدا کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در طول 45 روز اخیر تقریباً تمام وقت کار کرده و با جدیت مسائل مربوط به آموزش دانش آموزان را پیگیری کرده است و در روز تعطیل و غیرتعطیل اهتمام داشته تا آثار این دوره سخت را قابل تحمل تر برای جامعه بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد فضای امن در «شاد» با همکاری برخی دانشگاه ها/ تماس با برخی خانواده ها

ایجاد فضای امن در «شاد» با همکاری برخی دانشگاه ها/ تماس با برخی خانواده ها