مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:452020-04-06اجتماعي

طرح زوج و فرد قابل دور زدن نیست/شناسایی هویت پلاکهای مخدوش توسط دوربینهای نظارتی


مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه برای عبور از محدوده طرح زوج و فرد تاثیرگذار نخواهد بود چراکه دوربینهای نظارتی هوشمند پلیس هویت پلاکها را شناسایی می کند.

- سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا، اعمال طرح زوج و فرد از در منازل در اصفهان حداقل تا 23 فروردین ادامه دارد و امکان تمدید آن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در همین مدت برای سفرهای غیرضروری درون استانی جریمه های 500 هزارتومانی و توقیف خودرو اعمال می شود، تاکید کرد: همچون روزهای گذشته پارک خودروها در حاشیه پارک ها و زاینده رود و تجمع در اماکن تفریحی و تفرجگاه ها ممنوع است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان کادر درمانی از جمله پزشکان و پرستاران را از این محدودیتها مستثنی دانست و تاکید کرد: تا روز سیزدهم فروردین ماه با اعمال قانون زوج و فرد تعداد 97 هزار و 506 خودرو به دلیل رعایت نکردن طرح زوج و فرد جریمه و 11 هزار و 407 خودرو نیز جریمه پارک در حاشیه زاینده رود یا پارک ها لحاظ شد.

برخورد جدی پلیس با متخلفان در شرایط حساس کنونی وی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی پلیس با جدیت با متخلفان برخورد می کند و اجازه دور زدن قانون را به افراد سهل انگار نخواهد داد، تصریح کرد: مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه برای عبور از محدوده طرح زوج و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زوج و فرد قابل دور زدن نیست/شناسایی هویت پلاکهای مخدوش توسط دوربینهای نظارتی

طرح زوج و فرد قابل دور زدن نیست/شناسایی هویت پلاکهای مخدوش توسط دوربینهای نظارتی