مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 11:562020-04-06سياسي

خادمان اماکن مذهبی مازندران 20 هزار ماسک و بسته بهداشتی توزیع کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی افزود : از این تعداد 14هزار ماسک در کارگاههای گروههای جهادی در بقاع مازندران تولید به همراه 6هزار بسته سلامت توسط خادمان در میان مردم توزیع شده است.

وی ادامه داد : ماسک های تولیدی و بسته های سلامت به ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان های مازندران و یا بین عموم مردم در مقابل درب خانه شهروندان توزیع شد.

مدیر کل اوقاف مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت بقاع امامزاده های استان برای مقابله با کرونا اضافه کرد : از همان ابتدای بروز بیماری، کارگاه های تولید ماسک در 12 بقعه متبرکه و امامزاده استان مازندران راه اندازی شد.

وی همچنین از کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی اوقاف برای درمان بیماران کرونایی به عنوان بخشی از فعالیت این نهاد همسو برای مقابله با این بیماری عنوان کرد و افزود : به دستور نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف و امور خیریه 350 میلیون ریال مساعدت به کارگاه تولید ماسک هیئت قمربنی هاشم ساری از محل نیات موقوفات مازندران در نظر گرفته شد.

حیدری با اشاره به اینکه اوقاف مازندران مجموعا تا پایان هفته جاری 2میلیارد ریال از محل موقوفات به رزمندگان جبهه سلامت استان مساعدت می کند، تصریح کرد: حمایت از رزمندگان جبهه سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان اماکن مذهبی مازندران 20 هزار ماسک و بسته بهداشتی توزیع کردند

خادمان اماکن مذهبی مازندران 20 هزار ماسک و بسته بهداشتی توزیع کردند