مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:062020-04-06سياسي

نیروهای بسیج قوچان را ضدعفونی کردند


سرهنگ دوم پاسدار علی زرقانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: 13 هزار لیتر مواد ضدعفونی در این مدت تهیه شده و 856 بسیجی در قالب گروه های عملیات ضدعفونی به انجام مأموریت پرداخته اند.

وی ادامه داد: در مرکز ضدعفونی خودرو نیز که توسط بسیج در میدان اصلی شهر برپا شده تاکنون 26 هزار و 200 خودرو گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه ناحیه مقاومت بسیج اقدام به راه اندازی قرارگاه زیستی مقابله با ویروس کرونا نموده است گفت: 75 قرارگاه زیستی در حوزه های مقاومت بسیج و 209 قرارگاه در پایگاه های بسیج این شهرستان تشکیل شده است.

سرهنگ زرقانی افزود: در اکثر روستاهای دارای پایگاه بسیج، قرارگاه زیستی تشکیل شده که دهیاری ها و مراکز بهداشت روستایی نیز در آن مشارکت داشته اند.

وی یکی از تعاملات انجام شده با شبکه بهداشت و درمان را راه اندازی تیم های مراقبتی دانست و ادامه داد: تاکنون 18 تیم متشکل از 19 نفر در 32 روز کار مراقبت در روستاها را انجام داده اند.

وی گفت: 6 کارگاه تولید ماسک نیز به همت بسیج سازندگی این ناحیه راه اندازی شده که با ظرفیت تولید 2 هزار و 700 ماسک در روز تاکنون 52 هزار و 600 عدد ماسک تولید و توزیع کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه قوچان با بیان اینکه 468 بسته غذایی شامل گوشت، برنج و اقلام دیگر توسط سپاه این ناحیه بین نیازمندان توزیع شده است افزود: تاکنون 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بسیج قوچان را ضدعفونی کردند

نیروهای بسیج قوچان را ضدعفونی کردند