مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 13:352020-04-06اجتماعي

امکان اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در اتوبوس های پایتخت بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ محمود ترفع با اعلام اینکه طبیعی است تا زمانی که شهروندان برای انجام امور روزانه در سطح شهر حضور دارند، برای تردد از وسایل نقلیه شخصی و عمومی استفاده می کنند، افزود: در این بین اتوبوس به عنوان انتخاب اول شهروندان، بیشترین مسافر را دارد و با وجود شرایط موجود، تعداد مسافران اتوبوس در هفته جاری بیشتر شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: اگر شهروندان به هر دلیل ناچار به تردد در سطح شهر و استفاده از اتوبوس هستند، انتظار داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند.

ترفع خاطرنشان کرد: از مسافران درخواست می کنیم تا با رعایت بهداشت فردی، هنگام سوار شدن به اتوبوس از دستکش و ماسک استفاده کنند و تا جای ممکن فاصله خود را با سایر مسافران حفظ کنند، اگر صندلی اتوبوس پُر بود از سوار شدن به آن خودداری کرده و منتظر اتوبوس بعدی بمانند.

وی گفت: برای جداسازی کابین رانندگان اتوبوس تندرو (بی آرتی) از مسافران اقدام شده و این جداسازی را برای اتوبوس های بخش خصوصی نیز از روز گذشته آغاز کرده ایم.

ترفع اضافه کرد: با وجود این اقدام و سایر تدابیر و تمهیدات در نظر گرفته شده از جمله ضدعفونیاتوبوس ها در ابتدا و انتهای خطوط و تجهیز رانندگان به افشانه های ضد عفونی کننده، حرف اول در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در اتوبوس های پایتخت بررسی می شود

امکان اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی در اتوبوس های پایتخت بررسی می شود