مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 14:052020-04-06اجتماعي

هوای کرمانشاه بارانی و سرد می شود


علی محمد زوراوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این سامانه بارشی علاوه بر بارندگی، سبب رعد و برق، رگبار تگرگ و کاهش هفت تا هشت درجه ای دمای روزانه نیز می شود.

وی با بیان اینکه بارش ها طی امشب و فردا بیشتر رگباری و موقت خواهد بود، گفت: با تقویت این سامانه از روز چهارشنبه انتظار می رود بارش ها در ساعاتی از بعدازظهر این روز شدت بگیرد.

زوراوند ادامه داد: انتظار می رود در روز پنجشنبه نیز شاهد بارش های خوبی برای اغلب نقاط استان بویژه در شهرستان های هرسین، صحنه، کنگاور، پاوه، جوانرود، روانسر، دالاهو و ثلاث باباجانی باشیم.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: بارش باران در مناطق یاد شده احتمالا با آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب و همچنین بالا آمدن آب رودخانه ها نیز همراه باشد.

وی تصریح کرد: در مجموع انتظار می رود بارش ها در این مناطق به حدود 40 میلی متر و بیشتر برسد.

زوراوند در ادامه به کاهش دمای هوا نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود دمای هوای روزانه در آخر هفته نسبت به امروز حدود هفت تا هشت درجه و دمای شبانه نیز حدود سه درجه کاهش یابد.

معاون هواشناسی استان، با بیان اینکه حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به 21 درجه بالای صفر رسید، افزود: این دما در 2 روز پایانی هفته به حداکثر 13 تا 14 درجه بالای صفر برسد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای کرمانشاه بارانی و سرد می شود

هوای کرمانشاه بارانی و سرد می شود