مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 17:352020-04-06سياسي

استاندار قم درگذشت استاد بابایی را تسلیت گفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه روابط عمومی استانداری قم، در این پیام آمده است: با کمال تاسف و تاثر، ضایعه درگذشت نویسنده فرهیخته، استاد ادب و قلم را به عموم هنرمندان، اصحاب قلم و ادب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان علو درجات و غفران واسعه برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی و با طول عمر باعزت برای سایر بازماندگان محترم مسالت دارم.

مرحوم استاد رضا بابایی، نویسنده، منتقد ادبی و پژوهشگر سرشناس دین و ادبیات، پس از یک دوره طولانی بیماری امروز (18 فروردین) بر اثر ابتلا به سرطان در یکی از بیمارستان های قم در سن 56 سالگی درگذشت.

از جمله آثار وی می توان به مولوی و قرآن ، درآمدی بر دین شناسی حافظ ، بهتر بنویسیم ، خارج از نوبت ، آیین قلم ، نیایش نامه ، اعجاز بیانی قرآن ، پیش شرط های پژوهش در علوم دینی ، دین و دینداری ، محمد برگزیده خدا ، علی پیشوای مؤمنان ، پیوند جان و جانان و حکایت خوبان اشاره کرد.

مرحوم استاد بابایی در سال 1343 در قم دیده به جهان گشود و آیین نکوداشت وی با عنوان فرزند قلم پنجم بهمن ماه سال گذشته با حضور مسئولان و اهالی قلم در مجتمع ناشران قم برگزار شد.

/ انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم درگذشت استاد بابایی را تسلیت گفت

استاندار قم درگذشت استاد بابایی را تسلیت گفت