مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 20:152020-04-06اقتصادي

پلمپ 19 واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در قروه


در طرح مبارزه با شیوع ویروس کرونا 19 واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

- حسین پروایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا طرح نظارت بر بازار عرضه مواد پروتیینی و گوشتی در قروه و شهرهای اطراف آن همزمان با سراسر استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: در طرح نظارتی و پایش بازار گوشت و مرغ که در 24 ساعت گذشته انجام شد 19 واحد صنفی عرضه غیرمجاز مرغ گرم در ناحیه منفصل شهری قلعه پلمپ شد.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه کشتار مرغ در واحدهای صنفی خرد خطر انتقال شیوع ویروس کرونا را دارد طبق قانون و با همکاری مراجع قضایی با صاحبان این گونه مشاغل زیان آور برخورد می شود.

پروایی تصریح کرد: این واحدهای صنفی زمانی اجازه فعالیت مجدد دارند که با ارائه تعهد و تغییر واحد صنفی را ارائه دهند و از کشتار و فروش مرغ گرم خودداری کنند.

رییس شبکه دامپزشکی قروه افزود: کارگروه جمع آوری واحدهای صنفی عرضه کننده غیرمجاز مرغ زنده تا پلمپ تمام این واحدها فعالیت خواهد داشت.

به گفته رییس شبکه دامپزشکی قروه، در طرح مبارزه و پیشگیری از شیوع کرونا در زمینه پلمپ واحدهای صنفی غیرمجاز عرضه مرغ زنده، فرمانداری، دادگستری، اماکن نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 19 واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در قروه

پلمپ 19 واحد صنفی غیرمجاز عرضه مرغ گرم در قروه