مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-06سياسي

شرکت 98 درصدی مردم ابرکوه در طرح غربالگری کرونا


رییس شبکه بهداشت ابرکوه با بیان اینکه 98 درصد از مردم تحت پوشش طرح غربالگری کرونا قرار گرفته اند، گفت: همچنان بهترین راه قطع و یا کاهش زنجیره انتقال کرونا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی به منظور قدردانی از تلاش های پرسنل شبکه بهداشت و درمان ابرکوه در راستای مقابله با کرونا، از این مجموعه بازدید کرد.

امام جمعه ابرکوه در حاشیه این بازدید روند پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را رضایت بخش دانست و اظهار کرد: در بخش قطع زنجیره انتقال کرونا آنچه بیش از همه اهمیت دارد، همکاری مردم است تا با کم کردن ترددهای غیرضروری و در خانه ماندن، نرخ انتقال را به صفر برسانند.

حجت الاسلام حسینی شیوع کرونا را تلنگری برای همه افراد دانست برای بهتر عمل کردن به وظایف و افزود: از بین رفتن این ویروس و شکست حلقه انتقال آن تابه حال از ناحیه مردم و مسئولین مدیریت شده است؛ اما اگر یک لحظه غفلت شود دوباره امکان اوج گیری آن وجود دارد.

 در ادامه عبدالحسین اکرمی اذعان کرد: از همان ابتدای شیوع کرونا در کشور ضرورت آگاهی بخشی و حساس سازی مردم نسبت به این بیماری در ابرکوه از طرق آموزش های مختلف آغاز شد و مدت زمانی طول کشید تا مردم واقعیت این موضوع را درک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 98 درصدی مردم ابرکوه در طرح غربالگری کرونا

شرکت 98 درصدی مردم ابرکوه در طرح غربالگری کرونا