مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-06اجتماعي

آماده باش اصفهان برای مقابله با سیل احتمالی در استان


منصور شیشه فروش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای مقابله با سیل و حوادث احتمالی در استان اندیشیده شده است اظهارداشت: مدیریت بحران استان با توجه به پیش بینی بارش های رگباری بهاری و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد در آماده باش قرار دارد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های هواشناسی سامانه بارش زایی در این مدت در استان فعال خواهد شد که بتدریج بارش های رگباری بهاری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال بارش تگرگ را در مناطق مستعد به دنبال خواهد داشت.

به گفته وی فعالیت این سامانه از اواسط امروز مناطق شمال و شرق استان را در بر می گیرد و تا روز چهارشنبه استان را فرا می گیرد و روزهای پنجشنبه و جمعه در منطقه فعال خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: این سامانه در مناطق مرتفع بارش باران و برف و کاهش محسوس دما را به دنبال خواهد داشت و لغزندگی جاده ها و آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری و جاده ای و احتمال وقوع تگرگ و صاعقه در مناطق غربی استان پیش بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسه مدیریت بحران استان به صورت ویدئو کنفرانس با شهرستانها برگزار و تکالیفی برای مدیریت بحران همه فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی مشخص شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اصفهان برای مقابله با سیل احتمالی در استان

آماده باش اصفهان برای مقابله با سیل احتمالی در استان