مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-06اقتصادي

افزایش قیمت به بهانه حذف قبوض صحت ندارد


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان گفت: برخی شایعات فضای مجازی در خصوص «افزایش قیمت به بهانه حذف قبوض» صحت ندارد.

- ایسنا/کردستان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان گفت: برخی شایعات فضای مجازی در خصوص افزایش قیمت به بهانه حذف قبوض صحت ندارد.

هیوا خرم با اشاره به اینکه طی چند روز اخیر شایعاتی از سوی برخی افراد مبنی بر افزایش نرخ بهاء برق مصرفی به بهانه قبض کاغذی منتشر شده است، اظهار کرد: هیچ کدام از مواردی که در این ادعا ذکر شده از جمله حذف نرخ پله ای مصرف 30 روزه، حذف تخفیف کم باری، محاسبه بصورت تصاعدی عوارض برق، دو برابر کردن بهای برق مصرفی و یا تغییر در بخشنامه های ابلاغی وزارت نیرو صحت نداشته و چراغ خاموشی جهت کلاه گذاشتن بر سر کسی وجود ندارد.

وی در خصوص افزایش 23 درصدی بهاء مصرفی برق تشریح کرد: این افزایش از اردیبهشت 98 شروع شده و شامل 7 درصد افزایش عمومی برای تمامی مشترکین و 16 درصد برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق کردستان با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در اجرای طرح ملی قبض سبز جزو استان های برتر کشور بود، گفت: این طرح از ابتدای شهریور ماه 98 با حذف قبوض کاغذی کلید خورد و در مهر ماه 98 بصورت رسمی و همزمان با سراسر کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت به بهانه حذف قبوض صحت ندارد

افزایش قیمت به بهانه حذف قبوض صحت ندارد