مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:102020-04-06سياسي

رزن به دنبال الحاق 3 روستا به شهر


شهردار رزن با اشاره به مسئله گسترش شهر رزن از سمت شمال، شرق و غرب گفت: سه روستای خمیگان، ورقستان و فارسجین به عنوان روستاهای الحاقی به شهر رزن مطرح شده اند.

- ایسنا/همدان شهردار رزن با اشاره به مسئله گسترش شهر رزن از سمت شمال، شرق و غرب گفت: سه روستای خمیگان، ورقستان و فارسجین به عنوان روستاهای الحاقی به شهر رزن مطرح شده اند.

حجت الله علیخانی در گفت وگو با ایسنا، گسترش محدوده شهری رزن را یکی از مباحث جدی طرح شده در شورای شهر عنوان کرد و یادآور شد: در بحث گسترش شهر هر اتفاقی که بیفتد، موارد قانونی و منطقه ای وجود دارد که با تبدیل روستا به شهر باید این ملاحظات رعایت شود.

وی با بیان اینکه در این اقدام باید قوانین رعایت شود، ادامه داد: در صورت تبدیل شدن روستا به شهر باید یکسری قوانین رعایت شود و همه اعم از ساکنان شهر و ساکن در مناطق اطراف باید راضی باشند.

شهردار رزن با اشاره به مسئله گسترش شهر رزن تصریح کرد: در بحث گسترش شهر شهرداری امسال از سمت شمال شهر در پروژه پیشنهادی سال 99 اجرای بلوار از چهاراه مسکن مهر تا پلیس راه را در دست اجرا دارد.

علیخانی در بحث گسترش از سمت شرق و غرب رزن نیز گفت: سه روستای خمیگان، ورقستان و فارسجین به عنوان روستاهای الحاقی به شهر رزن مطرح شده اند اما متأسفانه دو رودخانه ای که در شرق و غرب داریم، محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزن به دنبال الحاق 3 روستا به شهر

رزن به دنبال الحاق 3 روستا به شهر