مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-07سياسي

571 طرح در شهرک ها ونواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است


حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سالی که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامیده شده باید همه تلاش خود را به کار بندیم تا این شعار را محقق کنیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر جلسات تخصصی با مسئولان کشوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود که ضمن ارائه گزارش از وضعیت تولید در شهرک های صنعتی از کمک های حمایتی دولت هم برای رونق و جهش تولید استفاده می کنیم.

خانپور تصریح کرد: روز گذشته در جلسه شورای معاونین سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران که با حضور محسن صالحی نیا معاون وزیر و مدیر عامل سازمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد وضعیت صنعتی استان را در شهرک ها ارائه کردیم و نیازهای خود برای تحقق شعار سال را هم مطرح کردیم و قرار شد مساعدت هایی در این زمینه صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: ر گزارشی که دیروز به معاون وزیر صمت ارائه شد اعلام کردیم که در سال 97 با وجود مشکلات و تنگناهای اقتصادی پیش روی کشور، توانستیم با واگذاری زمین و تسهیلات لازم در مسیر رونق سرمایه گذاری صنعتی در قزوین گام برداریم و با اقبال سرمایه گذاران بخش صنعت برای فعالیت در این استان روبرو شدیم.

وی اظهار داشت: در سال گذشته که سال رونق تولید بود بیش از 217 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

571 طرح در شهرک ها ونواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است

571 طرح در شهرک ها ونواحی صنعتی استان قزوین در دست اجرا است