مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:352020-04-07بين الملل

تفاهم جدید در کابینه رژیم صهیونیستی برای الحاق «غور اردن» به اراضی اشغالی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در شش ماه نخست از تشکیل کابینه جدید، برای تحمیل حاکمیت این رژیم بر «غور اردن» اقدام خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شامگاه روز دوشنبه، به اطلاع رؤسای شهرک نشینان این رژیم از جمله غور اردن (دره اردن) رساند که در ارتباط با الحاق این منطقه، به تفاهماتی با حزب آبی-سفید دست یافته است و آن را در شش ماه نخست تشکیل کابینه عملی خواهد کرد.

منطقه غور اردن از دریاچه طبریه در شمال تا دریای بحر المیت امتداد دارد که اسراییل بخشی از آن واقع در میان بحر المیت و کرانه باختری را اشغال کرده است.

غور اردن از بیسان تا صفد در شمال و از عین جدی تا النقب در جنوب و از میانه های رود اردن تا دشت های شرق کرانه باختری در غرب کشیده شده است و مساحت این منطقه و شمال البحر المیت به یک میلیون و ششصد هزار هکتار می رسد.

پس از تشکیل جلساتی، دو حزب اسراییل خانه ما به ریاست آویگدور لیبرمن و لیست مشترک اعراب به ریاست أیمن عوده از بنی گانتز حمایت کردند و وی مأمور تشکیل کابینه شد.

پیشتر کانال 13 تلوزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد که مسئله تحمیل حاکمیت و فرایند الحاق یکی از مهم ترین مسائل مورد اختلاف میان حزب لیکود و حزب آبی-سفید برای تشکیل کابینه جدید است؛ اما آن طور که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم جدید در کابینه رژیم صهیونیستی برای الحاق «غور اردن» به اراضی اشغالی

تفاهم جدید در کابینه رژیم صهیونیستی برای الحاق «غور اردن» به اراضی اشغالی