مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:452020-04-07پزشكي

بهزیستی همراه با کودکان کار


کودکان کار آموزش های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را دریافت می کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: کودکان کار آموزش های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را دریافت می کنند.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شرایط کودکان کار، اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلای کودکان کار به ویروس کرونا در زنجان، گزارش نشده است.

وی افزود: همکاران اورژانس اجتماعی در سطح استان علاوه بر اینکه بر خانه ماندن کودکان تاکید و جنبه های مختلف خطر را برای این بیماری گوشزد می کنند، آموزش های لازم در جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا را نیز ارائه می کنند.

محمدی قیداری گفت: در راستای آموزش ویژه کودکان کار مبنی بر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، علاوه بر کمک های خیرین برای تهیه پک های بهداشتی و ضدعفونیکننده، مبلغ 28 میلیون تومان نیز برای تهیه وسایل بهداشتی و معیشتی کودکان در استان هزینه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: همچنین 250 مورد اقلام معیشتی و بهداشتی توسط پایگاه های خدمات اجتماعی بین اقشار آسیب پذیر در حاشیه شهر توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ها نیز برای مراقبت و کمک به حفظ سلامت خانواده های تحت پوشش، بسته های مواد غذایی و اقلام بهداشتی توزیع و مددکاران آموزش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی همراه با کودکان کار

بهزیستی همراه با کودکان کار