مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:552020-04-07سياسي

13هکتار از زمین های ملی در هرمزگان رفع تصرف شد


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری بندرعباس روز سه شنبه گفت: تیم حفاظت پاسگاه این اداره از ادامه فعالیت فرد متصرفی که بدون در نظر گرفتن اصل 45 قانون اساسی ملی شدن جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور اقدام به تخلف کرده بود، جلوگیری کردند.

روح الله وفاکیش با اشاره به اینکه یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در ایام نوروز با پایش شبانه روزی، اجازه تصرف زمین های ملی به فرصت طلبان را نخواهد داد افزود: همچنین در ایام نوروز امسال از تصرف دوهزار و 431 مترمربع زمین های ملی در منطقه قلات بالا به ارزش 120میلیون ریال جلوگیری شد.

وی بیان کرد: به منظور تدابیر اجرایی حفاظتی، طرح ویژه گشت و مراقبت از عرصه های ملی استان با رویکرد پیشگیرانه به مرحله اجرا درآمده و عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی با تمام امکانات و تجهیزات در این ایام به گشت زنی پرداخته و با هرگونه تعرض و تجاوز به عرصه های ملی برخورد قانونی خواهند داشت.

این مسوول، از عموم مردم خواست تا با رعایت اصول حفظ و نگهداری منابع طبیعی، از آسیب رساندن به درختان، جنگل ها، مراتع و دیگر عناصر طبیعت و آلوده کردن محیط زیست خودداری کنند.

رییس منابع طبیعی بندرعباس اظهار کرد: همچنین اهالی هر منطقه در استان ضمن پاسداشت طبیعت و پرهیز از آلودگی و تخریب عرصه های طبیعی، در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13هکتار از زمین های ملی در هرمزگان رفع تصرف شد

13هکتار از زمین های ملی در هرمزگان رفع تصرف شد